10.5.14

Emadepäev.

Tere!

Sellel aastal on minu jaoks emadepäev hoopis teistsugune, kui tavaliselt. Kõik algas juba 2 nädalat tagasi, kui sain teada, et olen valitud (kandidaadi esitasid väga tublid inimesed meie vallast) Kohila AASTA EMAks. See tuli suure üllatuse ja heas mõttes šokina. Eile peale tude tuli minu juurde Kadri Aru, kes tegi mulle tagasihoidliku meigi - nii armas oli näha, et päris mitmed meie klassi tüdrukud vaatasid ja uurisid, kuidas see töö käib. Ja meikimine käis koolis sellepärast, et olin kutsutud juba kella 16ks Kuimetsa maavanema vastuvõtule seoses oma uue tiitliga (aunimetusega). Olime kõik vajalikud rituaalid ära teinud Kuimetsas ja muudkui ootasin, millal mina siis pean ette minema - uskumatult venivad need 15 minutit :) ja siis lõpuks oli minu korda ja siis öeldi järgmine uudis - olen saanud endale veel ühe väga austust vääriva aunimetuse - Raplamaa AASTA EMA 2014. Mina vesistasin ja samas olin õnnelik!
Miks ma sellest kirjutan - tahan lihtsalt öelda, et kõik Teie lapsed on ka siit aunimetusest osalised. Mul on küll 3 bioloogilist tütart, aga tegelikult armastan ma kõiki lapsi, kellega ma töötan igapäevaselt - AUSÕNA!
Seega AITÄH, Teile, kes te usaldate mind!

PS! Unustagem vähemalt selleks nädalavahetuseks halb ja paha! See nädalavahetus on väga ilus ja kallis.

ILUSAT EMADEPÄEVA meile kõigile!

Esmaspäeval kallistan ka kõiki lapsi ja natukene sööme kommi ka :)

Teie õpetaja MERIKE


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar