31.1.16

Talvelaagri esimene päev

Kui ma septembris hakkasin talvelaagri peale mõtlema, siis oli otsus, et 5. aasta teen veel ja siis on kõik. Esimene toimumise tingimus oli, et õpetaja Leo peab olema nõus ja teine, et Kaie on nõus kaasa tulema. Lisaks mängis rolli ka meie bussijuht, kas ta on vaba. Kõik need tingimused said koheselt täidetud ja siis kutsusin appi Maria Saarna, kellelt küsisin nõu, kuidas kirjutada ja millist toetus küsida.

Hakkasin kirjutama, kirjutasin mitemesse kohta, toetuse saime Kohila Vallavalitsuselt. Meele tgi kurvaks, see, et kirjutasin kaheksasse Kohila firmasse ka toetuse saamiseks kirja ja mitte üks isegi ei vastanud. See tegi meele väga kurvaks ja olin seisus, kas ikka teha. Arvutasime laste osalustasu välja ja selgus, et tuleb vanematelt küsida rohkem kui kunagi varem ja olin endale selgeks teinud, et kui soovijaid on alla 30, siis jääb ära. Õnneks täitusid kõik 45 kohta.

Teine mure tekkis mõned päevad enne 28. jaanuari, kui ilm muutus meile ebasoovituks. Mina olin endale kindlaks jäänud, et ma korraldan ja me läheme ning oleme väga loovad ja teeme kõik otsused kohapeal.

Kahjuks haigestus 2 last, aga õnneks kõik ülejäänud olid rivis ja vapralt kohal. Nägin emade silmis ärevust ja küsimust, kas te tõesti lähete.

Aga asjadel on kombeks laheneda, mulle sobivatel suundadel. Me tegime kõik, mis plaanis ja isegi natukene rohkem :) Esmalaagerdajad ei saanud kahjuks murdmaasuusatamist teha, sest laupäeval olid Tehvandil võistlused, aga preemiaks said käik lapsed külastada Tartus 4D kino.

Panene siia järjest pildid. Vabandust nende lastevanemate ees, kes minu klassis käivad ja teie lapsed laagris ei käinud ja nüüd on siin need pildid. Mul lihtsalt on siia kõige mugavam need pildid laadida. Loodan mõistvale suhtumisele.

AITÄH - Leo, Kaie, Toomas, Heiki Mägi, Margit Turb, lapsed ja lapsevanemad.






































































































































Reet Linna, filmiti tema saatesse lõiku

































































Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar